3. Vormgeving

Sterke merken hebben een sterke visuele identiteit, daarom beschikken wij over top-vormgevers die van elke visuele uiting een feestje voor het oog maken. Wanneer je weet wat je wilt vertellen en hoe je dit wil doen komt vormgeving om de hoek kijken. Want hoe moet dit eruit komen te zien?

VORMGEVING
TOT IN DE
DETAILS

Het doel van krachtige vormgeving

Het doel van vormgeving is om iets aan jouw ideale doelgroep over te brengen, een boodschap of een gevoel. Dit uit zich in kleur, vorm, typografie en fotografie. Vormgeving is dus een visuele vertaling van de communicatiestrategie of het merkverhaal. Waarom een sterke, unieke huisstijl belangrijk is? Zodat je opvalt, mensen je herkennen en onthouden en zodat je communicatie ook daadwerkelijk doeltreffend is. Wij creëren volledig nieuwe huisstijlen, maar kunnen ook je huidige huisstijl een opfrisbeurt geven. Dit laatste gebeurt vooral als de huisstijl gedateerd is of niet onderscheidend genoeg, maar je toch herkenbaarheid wilt behouden. Als een huisstijl tot in de details staat, dan creëren we een huisstijl handboek. Zo bewaken we de visuele identiteit van het merk. Vervolgens kan de nieuwe huisstijl doorvertaald worden naar alle online en offline middelen.

Dit is wat we doen

Wij ontwerpen onder andere opvallende banners, advertenties, unieke en interactieve websites, brochures, folders, spelborden, magazines, boeken, signing en meer! Heb je al een huisstijl maar wil je nieuwe middelen laten ontwerpen? Ook dan kun je bij ons terecht. Heb je een specifieke vraag of wens over ontwerp? Laat het ons dan vooral weten!

We creëren merken met betekenis

ONS WERK

MEER WETEN?