Zeeboer

De uitdaging was om het door Zeeboer ontwikkelde merk Utopis te versterken in de markt. Hiervoor gingen we van start met de positionering van het merk, door middel van onze eigen methode de Creatieve Fundatie. Vanuit hier hebben we een doordachte communicatiestrategie op papier gezet en schreven we een pakkend merkverhaal dat volledig aansluit op de doelgroep. Een volledig nieuwe huisstijl met logo voor Zeeboer en Utopis maakte het concept rond. We ontwierpen vlaggen, banners, visitekaartjes en een magazine. Vanaf nu is Zeeboer met hun eigen ontwikkelde Utopis opvallend, herkenbaar en sterk in de markt gepositioneerd.

De Creatieve Fundatie, communicatiestrategie, online marketingstrategie, rebranding huisstijl, logo ontwerp, magazine ontwerp, SEA

Merkverhaal

Verouderde data en eindeloze Excel bestanden?

Breng structuur aan in productdata, voorkom foute productcombinaties en creeër meer betrouwbaarheid voor uw bedrijf met Utopis. Met één centrale bron voor de architect, aannemer en vastgoedeigenaar maken we het u als bouwleverancier graag zo makkelijk mogelijk.

Verbindend in productdata
Utopis Onderdeel van ZeeBoer

Fotografie

Terug naar creaties