Communicatiestrategie

Communicatie gaat over het échte verhaal en over consistent zijn. Wat je belooft, moet terug te zien zijn in alles wat je doet. Van servicegerichte baliemedewerkers tot een adembenemend kantoorpand, onbeschrijfelijk frisse geuren en rake communicatie-uitingen. Met een pakkend merkverhaal leggen wij de basis voor consistentie in de volledige merkbeleving. Want een consistent merk is een sterk merk.

Hoe doen we dat?

Aan de hand van de Creatieve Fundatie (positionering) creëren wij een pakkende communicatiestrategie. Onder de communicatiestrategie verstaan wij een sterk merkverhaal en één krachtige boodschap om continu op terug te kunnen vallen, daarnaast de manier waarop je jouw specifieke doelgroep bereikt. Met de juiste strategie creëer je jouw gewenste boodschap als rode draad in al je communicatie. Denk hierbij aan social media content waar je u tegen zegt of een website die de spijker op zijn kop slaat.

Zo kunnen wij bijvoorbeeld gewoon vertellen dat je verlichtingsarmaturen verkoopt, maar wij kunnen hier ook een beleving aan geven, een activerende en herkenbare boodschap. De aanpak van de communicatie krijgt door een sterke strategie meer betekenis, wordt doelgerichter en creëert herkenbaarheid.

Nog niet overtuigd? Lees dit!

"Wij zijn zeer goed en professioneel geholpen, er zijn korte lijnen, snelle communicatie en van zeer korte deadlines raken zij niet in paniek. Wanneer je jouw organisatie nóg beter wil leren kennen is de Creatieve Fundatie een absolute aanrader! Onze tip aan Rebelation; keep up the good work!"⠀

- Roy van Wamel, Duurzaam inzicht

Hoe verder?

Nadat wij de Creatieve Fundatie en Communicatiestrategie hebben vastgesteld, gaan we aan de slag met het ontwerpen van een passende branding. Van logo-ontwerp tot complete custom-made website. Nieuwsgierig geworden?

MEER WETEN?