De Betekenis Academie

De uitdaging was om het opleidingsinstituut De Betekenis Academie als nieuw merk in de markt te zetten. Hoe we dit hebben aangepakt? Door met de positionering aan de slag te gaan tijdens de Creatieve Fundatie. We ontdekten de kernwaarden, missie, visie en deden een concreet doelgroep onderzoek. Dit proces werd opgevolgd door de communicatie- en online marketingstrategie

Voor de huisstijl bedachten we een abstracte vormentaal, gebaseerd op de ontdekkingsreis die mensen afleggen bij De Betekenis Academie. De mens staat bij De Betekenis Academie centraal, daarom kreeg portretfotografie een aanwezige rol in de huisstijl. Het uitgangspunt van het logo zijn drie onderdelen die tijdens de reis naar voren komen; welvaart, welzijn en welbevinden. 

De strategie in combinatie met de doordachte huisstijl maakt de merkbeleving van De Betekenis Academie helemaal rond. 

De Creatieve Fundatie, communicatiestrategie, online marketingstrategie, logo ontwerp, huisstijl, vormentaal, social media, SEA.

Merkverhaal

Bewust of onbewust, iedereen wil van betekenis zijn.
Maar van betekenis zijn is voor iedereen anders. Ont-wikkel
en maak de reis van het hoofd naar het hart. Ontdek jouw
kern en hoe jij de wereld om je heen kunt raken. Maak impact
als ondernemer, beslisser of professional. Maak impact als mens.

Ontdek de betekenis van jouw bestaan.

Terug naar cases