Grand Café de Posthoorn

Over het perfecte plaatje gesproken! Beginnend bij positionering (De Creatieve Fundatie) schreven we een authentiek merkverhaal. Als kers op de taart ontwierpen we een complete huisstijl van social media format tot menukaarten en van een stralende website tot herkenbare paraplu's. Grand Café de Posthoorn, dat is smaakvol genieten met een Franse twist.

De Creatieve Fundatie,
communicatiestrategie, menukaarten, kleding, cadeaubonnen, bestekzakjes, signing, fotografie, webdesign,
social media

Het merkverhaal

De Posthoorn, onmisbaar in het straatbeeld van Epe sinds de Franse Revolutie in 1795. Ontmoetingen vonden plaats in de levendige herberg, muziek klonk vanonder de oude Lindeboom door de straten en kunstenaars vonden hun plek om zich te laten inspireren.

Vandaag de dag is het een plek waar jong en oud elkaar ontmoeten en genieten van vers gemalen koffie, uitgebreide lunchtaferelen, smaakvolle wijnen, goedgevulde borrelplanken en klassieke gerechten bereid met pure ingrediënten.

Zet samen met ons de geschiedenis voort op eigentijdse wijze.

Smaakvol genieten met een Franse twist.
Grand Café de Posthoorn

Fotografie

Meer zien?