Hey avonturier!

Als ondernemer weet jij als geen ander dat het publiek niet zomaar aan komt waaien. Jij stroopt dag in dag uit je handen uit de mouwen om gasten vanuit het hele land, of zelfs vanuit de hele wereld, aan te trekken en hen een beleving mee te geven die ze niet gauw meer zullen vergeten. Je bent een ware vakidioot, stopt al je tomeloze energie in de organisatie en.... oh wacht.... jij (of een medewerker) doet ook nog iets met marketing. Wij weten dat jij daar stiekem niet altijd zin in hebt en dat begrijpen we. Je hebt wel wat beters te doen.

Zonder gebakken lucht

Er wordt genoeg gebakken lucht verkocht en daarom ben jij als buitenmens huiverig om met een marketingbureau samen te werken. Wat nou als wij je niet alleen vertellen, maar laten zien dat ook wij vakidioten zijn met het hart op de juiste plek. Ons motto: 'niet (teveel) lullen, maar poetsen' doen we graag eer aan. Je kunt ons zien als verlengstuk van je organisatie waarbij wij 8 expertises inzetten om je te helpen met je marketinguitdagingen. We bijten ons vast in communicatievraagstukken en laten niet meer los totdat het werkt. Je kiest met ons voor een samenwerking waardoor we geen eenmalige dingen doen die in jouw bureaula belanden, maar dat we dingen doen waarbij we ook écht de mensen gaan aanspreken die je aan wilt spreken.

Weet waar je aan toe bent

Oke, we moeten eerlijk tegen je zijn. Voordat we beginnen met onze maandelijkse werkzaamheden is het wel fijn om jouw organisatie goed te leren kennen. Hiervoor is het nodig dat we samen een sterke fundering neerzetten. Dit doen we met onze methode: De Creatieve Fundatie. In één dagdeel zetten we samen met jou een sterke fundering op papier. Vervolgens schrijven we een strak plan. Welke middelen zetten we in om gasten/bezoekers te bereiken? Naar aanleiding van dit plan starten we met een doelgericht maandabonnement.

Goed verhaal, maar je bent en blijft een nuchtere Hollander. Wat kost dat dan? Scrollen maar!

Jouw natuurlijke
marketing gidsen

Wat kost dat?

Natuurlijk verbinden

Geert Jan en Eline toeren bijna elke donderdag het land door met de Rebel Jeep op zoek naar gave organisaties met een verhaal. Onder het genot van een kopje koffie delen zij hun passie en maken ze natuurlijk verbinding met ondernemers.

Volg onze Rebels on tour avonturen via Instagram @rebelation.nl.

€ een kop koffie

De fundering

Wij geloven dat een sterk verhaal begint van binnenuit. Om de kern te raken beginnen we met het bouwen van een fundering.

In één dagdeel leren we elkaar kennen en zetten een sterke fundering op papier met onder de volgende onderwerpen:

de roots, impact, kernwaarden, kracht, betekenis, dromen, kleuren, vormen en taal.

€ 1950,-

Een strak plan

Met ons gehele team van vakidioten schrijven wij een strak plan, waarmee we doelgericht aan de slag kunnen met het vertellen van jullie verhaal.

In dit plan schrijven we een pakkend merkverhaal, hoe we de doelgroep bereiken, welke middelen we inzetten en schetsen we een globale jaarplanning.

€ 2450
+ €1.850,- voor branding

Het maandabonnement

Tijd voor het echte werk! Maandelijks zichtbaar zijn bij de doelgroep met de volgende diensten:

ontwerp, social media, teksten, fotografie en online adverteren inclusief maandelijkse evaluatie en één keer in het jaar een globale jaarplanning.

vanaf € 1450 p.m. voor alle diensten of vanaf € 190 p.m. per dienst

Uitleg uitgebreid maandabonnement

Uiteraard houden wij rekening met de hoog en laag seizoenen. Het maandabonnement is daarom gebaseerd op het aantal te besteden uren per dienst per jaar, omgerekend naar een vast maandbedrag. Maandelijks ontvang je per mail een update van de gemaakte uren per dienst en hoeveel uren je nog open hebt staan. Zo weet je precies waar je aan toe bent! Nog een aantal side-notes:

1. Grotere projecten met een bedrag boven de €1.000,- zoals webdesign, magazines etc. vallen buiten het maandabonnement en pakken we op projectbasis op.

2. Ook wij hebben een strakke planning. Het kan voorkomen dat opdrachten niet in de gewenste maand opgepakt kunnen worden. Daarom benadrukken we het belang van een globale jaarplanning (zie fase 'een strak plan'), zodat we tijdig ruimte inblokken in onze agenda's.

Samen de mouwen opstropen?