Konica Minolta Offerte

Meer leads genereren met een optimaal gebruiksvriendelijke en aantrekkelijke website? We deden het voor Konica Minolta Offerte! Hiervoor hebben wij de huisstijl ontworpen, banners opgemaakt, machines gefotografeerd, teksten herschreven en ervaringen van klanten geïntegreerd op de website. Het resultaat? Een conversiegerichte website en meer leads die dankzij de chat en zakelijke bedrijfsherkenning sneller en efficiënter opgevolgd kunnen worden. 

De Creatieve Fundatie, communicatiestrategie, rebranding huisstijl, iconenset, banners, conversie-optimalisatie, leadgeneratie, SEO

Online marketing resultaten

Online vindbaarheid

Voor de organische vindbaarheid in de zoekmachine hebben wij verschillende teksten geschreven voor bepaalde landingpagina’s. Denk aan bepaalde (refurbished) modellen. Er zijn inmiddels meerdere topposities behaald in zoekmachines van Google en Microsoft.

Google Ads

Voor Konica Minolta Offerte adverteren we in het zoeknetwerk van Google op merkgerelateerde zoektermen. Dankzij de nieuwe techniek van de website en de optimalisaties die we uitvoeren, hebben we de kosten per klik (CPC) kunnen verlagen tot wel 50%! Daarnaast hebben we beeldadvertenties ontworpen voor de oriënterende bezoeker.

Conversie-optimalisatie

Wij blijven de actiegerichte website verbeteren op het gebied van gebruiksvriendelijkheid en conversie. Dit doen wij door teksten te herschrijven, verschillende varianten van de pagina’s te testen, bedrijfsherkenningssoftware in te zetten en de chat weer te geven aan potentiële klanten.

Terug naar creaties