DE CREATIEVE FUNDATIE

Tijdens een compact sessie van de Creatieve Fundatie zijn we met DMLUX op zoek gegaan naar de kern van het bedrijf. Waar ligt hun onderscheidend vermogen en wat is hun ideale doelgroep. Door deze positionering eenmalig goed neer te zetten, hebben we een mooi uitgangspunt om de rest van alle communicatie op te bouwen.

COMMUNICATIESTRATEGIE

Licht is er in alle soorten en maten; warm en koud, voor binnen en buiten, duurzaam en zelfs in kleur. Behalve dat we als mens licht nodig hebben om te kunnen zien, draagt licht bij aan onze gezondheid. Licht zorgt voor minder stress, meer concentratie en een betere stemming. Daar draagt DMLUX maar al te graag aan bij.

Om hier nog een schepje bovenop te doen werken wij bij DMLUX alleen met duurzaam licht. Op verantwoorde wijze regelen wij alles van productie tot distributie en van lichtplan tot advies. Zo doen we het samen met onze partners iedere dag een beetje beter en maakt licht de wereld steeds een beetje mooier.

Verlicht de wereld met DMLUX

HUISSTIJL

De bestaande huisstijl hebben wij een re-branding gegeven door verschillende iconen toe te voegen en kleurverlopen. Hierdoor komt het geheel n.a.v. de communicatiestrategie tot leven. Daarnaast voeren we de nieuwe stijl stapsgewijs door in het webdesign.