De Creatieve Fundatie

Hoe vat je de expertise en toegevoegde waarde van Antea Sport samen en hoe vertaal je dit naar de buitenwereld en ideale klant? Tijdens een live dag van De Creatieve Fundatie hebben we de kern van Antea Sport ontdekt, hun missie en visie duidelijk geformuleerd en een briefing gemaakt op 1 A4. Met deze briefing kan Antea Sport in de toekomst doelgericht inzetten op marketing/communicatie en weten zij de rode draad vast te houden. 

Communicatiestrategie

Aan de hand van De Creatieve Fundatie hebben wij voor Antea Sport een communicatiestrategie bedacht die aansluit op hun ideale doelgroep. De 'Aanleg voor...' titel is op verschillende manieren inzetbaar, waarbij Antea Sport alle facetten van hun werk kan benadrukken en toch een knipoog blijft houden met het aanleggen van sportvelden.

Campagne robothond SPOT

Ooit een hond gezien die sportvelden meet, analyseert en beoordeelt, maar geen ballen kapotbijt en niet in het gras poept? Grote kans van niet. Neem dan vooral even tijd voor een kennismaking met de nieuwste en meest spraakmakende werknemer van Antea Sport: robothond SPOT.

Rebranding

We hebben de bestaande huisstijl en website een make-over gegeven en ervoor gezorgd dat deze weer dynamisch werd. Het sportieve imago hebben we tot leven laten komen in het gebruik van verschillende speelse vormen en afbeeldingen. Wanneer wij een huisstijl ontwikkelen, maken we naderhand ook altijd een huisstijl handboek zoals hiernaast geillustreerd.