HUISSTIJL

De nieuwe huisstijl van Beter Verhaal bestaat uit een logo, beeldmerk en kleurverloop. Het ontwerp kenmerkt zich als strak en verbeeld de bedrijfsnaam. De kleuren zijn ontstaan vanuit de kleurenpsychologie, paars staat voor passie, inspiratie en originaliteit. Blauw daarentegen voor loyaliteit en wijsheid, eigenschappen die goed bij Beter Verhaal passen. 

WEBDESIGN

De huisstijl hebben we door mogen voeren in een ontwerp voor de website van Beter Verhaal. Een eenvoudig ontwerp waarin alle kenmerken van Beter Verhaal naar voren komen.

CAMPAGNE

De ondertitel 'Geef kleur aan jouw verhaal' heeft een belangrijke rol gespeeld in de campagne, het doel van de campagne is om meer klanten te binden en te enthousiasmeren. Potentiële klanten krijgen een schets van hun kantoorpand opgestuurd met kleurpotloden, uiteraard volledig in de huisstijl van Beter Verhaal. Aan de klant de taak om hun kantoorpand in te vullen of nodig Martijn uit om het verhaal van jouw bedrijf meer kleur te geven!

Ik heb heel prettig met Rebelation samengewerkt. Het intake gesprek was tweerichtingsverkeer. Ik wist waar ik ongeveer naartoe wilde en Eline vulde dat prima aan. Vervolgens heeft Anne dit uitgewerkt tot een mooi, creatief concept. Hoe ik Rebelation zou omschrijven? Professioneel, betrokken en laagdrempelig. Ook in een periode waarin jullie zelf af en toe onderbemand waren, maakten jullie altijd tijd voor me. De kracht van Rebelation zit hem in het luisteren, meedenken en hun creativiteit.

"Professioneel, betrokken en laagdrempelig."

- Martijn Juffer